Maandag 15 april 2024 - Van Ladbergen naar Aadorp.

15 april 2024 - Aadorp, Nederland

Vannacht wordt ik wakker van een vliegtuig die laag over het dorp vliegt. Ladbergen ligt in het verlengde van de start/landingsbaan van vliegvel Munster/Osnabrück, dus dat is ook niet zo vreemd. Even later begint het te regenen. Snel doe ik het dakluik wat verder dicht.
Wanneer we opstaan regent het nog steeds. De voorspelling voor de komende dagen beloofd niet veel goeds. Tijd om naar huis te gaan!
Na de koffie rijden we binnendoor langs de Ems naar Rheine. In Salzbergen bezoeken we de Combi en de Aldi om lege blikjes en flesjes in te leveren en de voorraad in de camper weer aan te vullen. In Schüttorf tanken we diesel voor €1,68 per liter. Bij de Nettorama in Almelo kopen we fruit. Tenslotte wassen we het dak van de camper bij Leus in Almelo. Daar hebben ze een handige brug om bij het dak te kunnen. De rest van de camper doen we thuis wel.
Nog steeds in de regen komen we terug in Aadorp. We hebben weer een aantal mooie dagen gehad.