Mary en Harry

Video’s:
210

Over ons

Reizen en leven in de camper.

Mary en ik vinden het fijn om samen de wereld te mogen verkennen. Bij elkaar zijn en samen leuke dingen doen. Nieuwe plekken te leren kennen. Genieten in en van de natuur en van elkaar. Dorpen en steden bezoeken. Soms wat dichter bij huis op bekende plekken. En regelmatig ook verder weg in andere landen en streken. We houden van reizen, fietsen en wandelen. Graag willen we onze avonturen via deze reisblog met familie en vrienden delen.

Over onze reis

Een ander leven, een andere reisblog.

Nog geen idee wat het gaat worden en waar ik heen zal gaan.

Komt tijd, komt raad zegt het spreekwoord. Laten we het daar maar op houden voorlopig……

Bezochte landen

Wij hebben 37 landen (15%) bezocht:

Andorra, Australië, België, Cambodja, Canada, China, Denemarken, Duitsland, Frankrijk, Gibraltar, Hongarije, Hongkong, India, Indonesië, Italië, Japan, Laos, Luxemburg, Mexico, Monaco, Myanmar, Nederland, Noorwegen, Oostenrijk, Polen, Portugal, Servië, Singapore, Slovenië, Spanje, Thailand, Tsjechië, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Staten, Vietnam, Zuid-Afrika, Zweden.