Woensdag 3 Juni 2020 – Nijverdal en terug naar Aadorp.

3 juni 2020 - Nijverdal, Nederland

Voorzichtig prikt de zon door de dunne laag wolken heen wanneer ik rond 8:30 opsta. Na mijn ontbijt verdwijnen de wolken en stap ik op de fiets. Een heerlijke temperatuur dus ik kan mij luchtig kleden.
Ik fiets langs de Regge richting Marle. Vandaar westwaarts langs het Overijssels kanaal langs Hancate richting Lemelerveld. Op plekjes met mooi natuurschoon zit ik een poosje op een bankje om van het uitzicht en de zingende vogels te genieten. Via de Hellendoornse berg fiets ik naar Hellendoorn. De terrasjes zijn goed gevuld hier. Tenslotte rij ik weer terug naar mijn plekje in Nijverdal.
De verwachting is dat het weer om zal slaan. Verder heb ik de komende dagen massages afgesproken. Daarom lijkt mij dit een goed moment om deze reis te beëindigen.
Ik pak alles in en zet alles vast. Een half uurtje later ben ik weer thuis. Wel een voordeel als je zo dicht bij huis bent.
Het was een leuke trip en ik heb weer veel gezien van Twente en Salland. Tot de volgende reis!