Maandag 11 Mei – Terug naar Aadorp

11 mei 2020 - Aadorp, Nederland

Al voor 8:00 uur wordt er op de deur van de camper geklopt. Het is de havenmeester die het stageld van afgelopen nacht á 10,00 Euro op komt halen.
Het weer is totaal omgeslagen. De thermometer geeft 14 graden aan! 10 minder dan gistermiddag.
Ik kijk naar de voorspellingen voor het weer voor de komende dagen. Het ziet er niet erg aantrekkelijk uit. Ik vind dat het goed weer is om in huis te gaan klussen en besluit om terug naar huis te gaan.
Ik ga nog eerst even de cassette van het toilet legen en reinigen bij het sanistation bij de haven. Daarna rij ik zuidwaarts terug naar huis.
In Westerhaar rij ik even naar de Jumbo om wat verse spullen te kopen en in Vriezenveen koop ik wat knutselspullen om een campingtafeltje te kunnen bouwen. Dan hoef ik dat vandaag niet meer op de fiets te doen.
Rond 12:00 uur ben ik weer thuis. Ik haal de koelkast van de camper weer leeg, maak alles schoon en klaar voor de volgende reis.
Zo ben ik er toch fijn een paar daagjes uit geweest.