Zondag 26 Juli 2020 – Van Herzlake naar Werlte

26 juli 2020 - Werlte, Duitsland

Deze zondagmorgen word ik wakker van een hevige regenbui op de camper. Ik zie het water als een waterval over de voorruit stromen.
Tijdens het ontbijt breekt de zon alweer door de wolken heen. Het kan snel veranderen!
Ik ben wel uitgekeken in Herzlake en heb besloten verder te trekken. Ik wil naar het noorden.
Eerst rij ik naar de loosplek. De toiletcassette leeg en schoonmaken, de afvalwatertank leeg laten lopen en de friswatertank weer vol doen. En ook de prullenbakken weer leeg maken natuurlijk.
Mijn eerste keuze is de camperplek van Werlte. De reviews van deze plek zien er goed uit en ik ga kijken of daar nog plek is. Iets meer dan een half uurtje rijden.
Ik ben verbaasd wanneer ik er aankom. Alle 6 plekken zijn nog vrij! Ik zet de camper op een afgeschermd hoekje zodat ik ook nog fijn ongestoord in het zonnetje kan zitten.
Het is rond 12:00 uur wanneer ik me daar geïnstalleerd heb.
’s-Middags maak ik een wandeling door het door centrum van Werlte. Een leuk centrum met een ruim aantal winkels en eetgelegenheden.
Het weer blijft prima. Een mix van zon en wolken en een temperatuur van rond de 22 graden. Prima vakantieweer dus.