Woensdag 24 Juni 2020 – Van Aadorp naar Uelsen via Almelo.

24 juni 2020 - Uelsen, Duitsland

Tijd voor een volgende reis! Omdat mijn massageafspraak van vrijdagmiddag naar woensdagmiddag is verplaatst kan ik vandaag al weg zonder de massage te missen. Dankjewel!
Eerst rij ik naar Jorien en Lia om hun werkzaamheden aan de tuin en het huis te bekijken. Prachtig om te zien hoe leuk ze bezig zijn! Het huis keurig geschilderd en de tuin ligt er keurig bij. Dat is met liefde gedaan.
Dan rij ik via Tubbergen en Mander naar Uelsen. Ik verwacht niet dat daar plek is maar het lot is mij gunstig gezind. De Corona maatregelen zijn versoepeld. In plaats dat om en om een plek afgesloten is mag nu ook hier 80% van de plekken gebruikt worden. Daardoor kan ik zelfs kiezen waar ik wil staan.
Stoelen omdraaien, koelkast op gas, opstapje uitschuiven en ik ben klaar voor de overnachting. Nog even een parkeerkaartje van 7 Euro uit de automaat halen en daarmee is ook de plek betaald tot 10:00 uur morgenvroeg. Met gratis WIFI zelfs!
De avond gebruik ik om wat te lezen en wat dingen op Internet op te zoeken. Een half uurtje van huis en helemaal in vakantiestemming.

1. Lia:
    25 juni 2020
    Hoi pa, geniet van je reis! Je hebt er in ieder geval mooi weer bij.
  2. Mary en Harry:
    25 juni 2020
    Dankjewel Lia.
    Ik ga mijn best doen!
    Ik heb hier WIFI en kon zelfs een filmpje uploaden.
    Liefs,
    Pa.