Dinsdag 14 Juli 2020 – Isselburg

14 juli 2020 - Isselburg, Duitsland

Wanneer ik tegen 8:00 uur wakker word zie ik een bewolkte lucht door het dakvenster van de camper. Ja, dit was ook zo voorspeld. Toch is de temperatuur nog prima.
Ik ga uit bed en maak me een ontbijt. Dan maak ik mijn reisverslag en beantwoord mijn mail. Ik heb magneetjes besteld in Duitsland en ze moeten mijn nieuwe BTW-nummer hebben om te mogen leveren.
Omdat het weer wat minder is vandaag besluit ik om vandaag naar de volgende camperplek te gaan.
Ik maak de toiletcassette leeg en voer ook mijn afvalwater in de loos put af. Ik doe de lege flessen in de container en breng mijn afval gescheiden weg. Ik loop nog even naar de Lidl om de lege blikjes in te leveren en volle te kopen. Op de terugweg begint het zachtjes te regenen.
Ik heb een paar kleine camperplekken in mijn hoofd waar ik langs wil rijden om te kijken of er plek is. De eerste is in Isselburg waar maar 1 van de 6 plekken bezet is. Een prima plek om een dagje te staan. En ik heb geluk dat de betaalautomaat stuk is. Dat scheelt me toch weer 5,00 Euro vandaag.
Het weer nodigt niet uit om te gaan wandelen of fietsen vanmiddag. Via de beelden van de bewakingscamera thuis zie ik dat het daar ook regent. Ik hoef dus niet naar huis toe om de tuin te sproeien. Ik ga op mijn gemak verder lezen in het stapeltje tijdschriften die ik mee heb genomen.
Aan het eind van de middag wordt het droog. Ik loop het stadje even in en koop me een portie ‘Kapsalon’ om in de camper op te eten. Ha, ha. Het kan eraf nu ik de camperplek niet hoef te betalen vandaag!