Vrijdag 19 februari 2021 – Van Aadorp naar Hasselt.

19 februari 2021 - Hasselt, Nederland

De weersvoorspellingen voor de komende dagen zien er erg goed uit. Daarom heb ik besloten om er een paar dagen met de camper op uit te trekken. Omdat het niet handig is om naar het buitenland te gaan blijf ik in Nederland. Ik wil richting Friesland, maar weet niet of ik daar ook zal komen deze reis. Dat hangt af waar ik blijf hangen. Mijn reisdoel voor de eerste 2 nachten is de camperplek bij de jachthaven van Hasselt. Deze plek krijgt een 4,3 (op een schaal van 0 tot 5) en de recensies spreken mij wel aan.
Rond 15:30 vertrekt mijn laatste massage cliënt van deze week. De camper is vanmorgen al ingepakt. PostNL komt nog een pakje brengen en dan ben ik klaar om te vertrekken.
Rond 17:30 ben ik in Hasselt. De vriendelijke havenmeester opent de slagboom voor mij en wijst me een plek aan. Aan de haven direct aan het water. Ik zet de camper op de aangewezen plaats naast 3 andere campers en loop naar het kantoor van de havenmeester. Ik betaal 20 Euro voor 2 nachten. De man legt mij uit waar de voorzieningen zijn, geeft mij wat folders en de code voor de WIFI. Daarna loop ik even het terrein over om te zien waar de toiletten en de douches zijn. Zo te zien hou ik het hier wel een paar dagen vol!
Ik schrijf mijn eerste reisverslag voor deze reis en werk mijn reisblog bij.

Rond 18:00 loop ik even naar de plaatselijke snackbar. De medewerkers dragen geen mondkapje. Ik bestel een patatje speciaal en een trio met pindasaus. Terug in de camper laat ik me dat lekker smaken.

1. Lia:
    21 februari 2021