Vrijdag 24 Juli 2020 – Herzlake

24 juli 2020 - Herzlake, Duitsland

Wanneer ik rond 8:00 uur wakker wordt tikt de regen op het dak van de camper. Ik blijf nog lekker even mijn bed.
Een half uurtje krijg ik trek in een kop koffie en verlaat ik mijn bed. Het is al wel een fijne temperatuur in de camper.
Ik geniet va mijn ontbijt en ga bezig met mijn reisverslag van de vorige dag. Het weer nodig nog niet uit om naar buiten te gaan. Ik ga verder met mijn volgende tijdschrift.
Ik neem de tijd om een uitgebreide lunch te maken. Broodje met warme gehaktballetjes in tomatensaus met wortelsalade.
Rond 14:00 uur breekt de zon door. Ik ga een eind fietsen. Langs de andere kant van de Hase via een nieuwe route natuurlijk. De wolken zijn verdwenen en het wordt erg warm. Ik vind een leuk bankje aan het water waar ik een poos blijf zitten genieten. Altijd plezierig zo aan het water met de zon op mijn lichaam.
Via een leuke route tussen weilanden en bossen rij ik terug naar de camper. Alle ramen en deuren moeten even open om alle warmte uit de camper te krijgen.
Ik heb onderweg wat ideeën gekregen die ik even in laptop wil zetten. En zo blijf ik altijd wel bezig.