Woensdag 17 Juni 2020 – Terug naar Aadorp.

17 juni 2020 - Almelo, Nederland

Afgelopen nacht is het gaan regenen. Van gezellig zacht getik tot heftige slagregens. Het stof is wel weer van de camper af nu.
Wanneer ik rond 8:00 uur wakker wordt is het alweer droog en breekt het zonnetje zelfs al een beetje door. De temperatuur buiten is 17 graden. Zo fris heb ik het de afgelopen dagen nog niet meegemaakt.
Ik zet koffie en schenk mezelf een smoothie in. Ik krijg een mail van PostNL dat mijn pakjes morgen komen en besluit weer naar Aadorp te gaan.
Na het ontbijt maak ik de toiletcassette leeg en schoon en breng mijn afval naar de container. Ik doe mijn stageld in de enveloppe en stop die in de brievenbus. Ik ruim alles op en zet alles vast. Op naar Lidl om mijn drankvoorraad thuis aan te vullen. Daarna nog even de dieseltank vol voor 1,049 Euro per liter. Op die manier bedank ik de middenstand voor de aanwezigheid van de camperplek.
Inmiddels is het alweer prachtig weer geworden. Alweer beter dan de voorspellingen. Ik twijfel of ik nog een nachtje zal blijven.
Hoe dichter ik bij huis kom hoe lager de temperatuur buiten wordt. Het lijkt er op dat Emlichheim net boven een weergrens ligt op dit moment.
Via Wilsum, Uelsen, Mander en Geesteren rij ik naar Vriezenveen. Daar doe ik de LPG tanks nog even vol. Dan ben ik weer klaar voor de volgende reis.
Thuis pak ik de camper uit. Tijd om gras te maaien en te wassen.
Het was weer een hele fijne reis.