Zaterdag 1 Augustus 2020 – Back home.

2 augustus 2020 - Almelo, Nederland

Rond 8:00 uur opstaan en ontbijten. En natuurlijk mijn reisverslag van de vorige dag maken. Zo begin ik vandaag ook weer. Terwijl ik zit te typen vallen er wat regendruppels op de voorruit. Desondanks is de temperatuur al wel 18 graden in de schaduw. En tegen de tijd dat ik klaar ben met het reisverslag begint de zon alweer te schijnen.
Ik wil vandaag naar huis toe. Even de tuin doen, een wasje draaien en de groencontainer vullen.
Alles even inpakken en of vastzetten. De koelkast van gas naar accu omzetten en ik ben klaar voor vertrek.
Eerst rij ik even naar de Lidl om boodschappen te doen. Dan rij ik naar Werlte om daar te lozen. Op mijn plek in Sögel is dat niet mogelijk.
Dan gaat het via Haselüne, Lingen zuidwaarts naar de E30 die voorbij de grens in A1 veranderd. Rond 14:00 ben ik weer terug in Aadorp.
Ik verplaats de inhoud van de koelkast van de camper naar de keuken. Het beddengoed eruit en de vuile kleren verzamelen en ik ben klaar. Morgen ga ik wel even met een sopje door de camper.
Het gras is de tuin valt me heel erg mee. Het is niet zoveel gegroeid als ik had verwacht. Het zal de afgelopen wegen hier wel niet veel geregend hebben. Ik maai het en zet de tuinsproeier aan. Daarna zet ik de BBQ aan en neem een pilsje.
Het is weer een leuke reis geweest. Op naar de volgende.

1. Lia:
    2 augustus 2020