Zaterdag 25 April 2020 – Terug naar Aadorp.

25 april 2020 - Aadorp, Nederland

Het is tegen 8 uur wanneer ik vanmorgen wakker word. Vanmorgen geen zonnetje op mijn bed.
Ook vandaag begin ik de dag weer met een paar kopjes koffie. Ik heb me voorgenomen om vandaag weer terug naar huis te gaan en het frissere weer maakt het makkelijker om afscheid van deze prachtige plek te nemen.
Ik maak de camper weer rijklaar. Fiets op het rek, de toilet cassette weer leeg en schoon en alle kastjes en laden weer goed afgesloten. Ik doe mijn betaling (20 Euro voor 4 nachten) in een enveloppe in de brievenbus en maak nog even een praatje met de boer. Een laatste check of alles vast zit en ik rij via Marienheem, Nijverdal naar Wierden. Daar doe ik even boodschappen bij de Lidl. Dan hoed ik dat vandaag niet meer op de fiets te doen.
Hierna ga ik de camper uitgebreid wassen bij Leus in Almelo. Daar hebben ze een speciale wasplaats voor campers met balustrades waar vanaf je de bovenkant ook goed kan wassen. Er zit een dikke laag geel stof op de camper. Waarschijnlijk van de bomen.
Met een glimmende camper rij ik de Berkenlaan weer in. Het is een prachtige week geweest!

1. Lia:
    10 mei 2020
    Hoi pa, ik heb je blog weer gevonden hoor! Veel plezier op je avonturen, liefs uit Almelo.