Zaterdag 9 Mei 2020 – Van Aadorp naar Tynaarlo en Assen.

9 mei 2020 - Tynaarlo, Nederland

Voor deze zaterdag heb ik afgesproken om naar Barbara, Rob en Erwin te gaan. En dat is ook een goed begin om een paar dagen met de camper weg te gaan ;-)
Eerst nog even iets lekkers kopen om te geven bij de Aldi. Daarna nog vlug even iets bij de Action halen. Maar wanneer ik zie dat ik in de rij moet staan om op een karretje te wachten sla ik deze laatste stap toch maar even over.
Tegen 17:00 uur loop ik het erf op. Rob is nog aan het knutselen en wordt goed geholpen door Erwin. Erwin loopt al heel goed. Dat was bij mijn vorige bezoek nog niet zo. Leuk om te zien!
Rob en Barbara hebben een heerlijke BBQ voorbereid waar we alle vier erg van genieten. Ook Erwin kan er maar niet genoeg van krijgen.
Nadat we samen nog een kop koffie gedronken hebben vertrek ik weer. Eerst even kijken of er nog plek is op de camperplek aan het Paterwoldsemeer. Maar zoals ik al verwacht staat dat meer dan vol.
Ik rij terug naar de camperplek aan de havenkade in Assen. Daar is plek genoeg. Om me aan te melden bel ik de havenmeester. Die zegt geen tijd te hebben om het stageld op te halen en wenst mij een prettige tijd in Assen.
De avond breng ik door met wat lezen, een drankje en een hapje. Ik zie dat het weer voor Zondag er best aardig uitziet. Dan is het tijd om te gaan slapen.