Zondag 19 April 2020 – Van Aadorp naar Dalfsen

19 april 2020 - Dalfsen, Nederland

Vanwege de Corona crisis ben ik een maandje niet met de camper weg geweest. Dat heeft wel als voordeel dat ik in deze maand wel heel veel klusjes in huis en vooral in de tuin afgemaakt heb. Want ook voor mijn massages is er in deze tijd geen mogelijkheid.
De groen container is alweer bijna vol en de weersvoorspellingen voor komende week zijn prima. Daarom besluit ik een paar dagen met de camper weg te gaan. Mijn favoriete camperland Duitsland is helaas nog gesloten. Daarom moet ik in Nederland blijven en besluit om te kijken of er een plekje voor mij vrij is op de camperplek in Dalfsen. Dat is ruim een half uurtje rijden vanaf Aadorp.
Ik heb geluk want er is nog net één plek voor mij vrij. Ik mag daar 2x 24 uur (gratis) staan dus voor de komende 2 nachten heb ik een mooie overnachtingsplek. Ik zet mijn campingstoel uit de wind en in de zon. Ik doe mijn kleren uit, schenk me een Radler in en geniet van de zon tot de temperatuur zover daalt dat het niet meer fijn is buiten.
Ik maak me wat te eten en begin te lezen in het boek “De weg van de Heks”. Dat boek heb ik net gisteren gekregen. Mooi geschreven en heel herkenbaar.
Ik geniet er van om weer in mijn mobiele huisje te zijn.