Maandag 22 februari – Van Zwartsluis naar Aadorp.

22 februari 2021 - Aadorp, Nederland

Rond 8:00 uur ben ik vanmorgen wakker en ga uit bed. Ook vanmorgen is het maar 10,5 graden in de camper. Dus weer snel de kachel aan en water koken voor de koffie. Dan is het alweer snel boven de 20 graden. Met een voorzichtig zonnetje erbij is het heerlijk ontbijten.
Ik type mijn verslag van de vorige dag en zet de reisroute bij de video’s.
Rond 11:00 uur loop ik naar de havenmeester. Hij is er niet dus doe ik het stageld in een enveloppe in de brievenbus. Prima systeem.
Omdat ik morgen een massage cliënt heb wil ik vandaag weer naar huis toe. Ik heb geen haast dus neem ik de toeristische route via Giethoorn, Staphorst, Balkbrug Ommen en Den Ham. In Staphorst ga ik even naar de Lidl om boodschappen te doen.
Thuis haal ik de spullen weer uit de koelkast en geef de camper een uitgebreide wasbeurt. Zodat al het zout en de vogelpoep er weer af is. Nu staat ie weer te glimmen.
Het was een fantastisch weekend. Zodra het weer lekker weer wordt ga ik zeker voor de volgende reis. Misschien wel naar Friesland, want dat is nu niet gelukt.