Zaterdag 16 december 2023 – Van Nordhorn naar Aadorp.

16 december 2023 - Aadorp, Nederland

Vanmiddag moet Mary weer werken en daardoor is dit alweer de laatste dag van onze trip. We zijn rond half negen uit bed en drinken koffie. Hierna lopen we nog even de stad in om en bezoek aan Kaufland te brengen. Volgens hun website hebben ze de juiste laadkabel voor mijn telefoon. De kabel die ik in de camper gebruik heeft namelijk een interne breuk. Helaas blijkt de gewenste kabel niet in dit filiaal voorradig te zijn. Wanneer we teruglopen naar de camper zien we dat er een grote groente en fruitmarkt is. Het is altijd leuk om daar even te kijken.
Terug bij de camper maken we deze weer reisklaar. Alles inpakken en vastzetten. Op de loosplek laten we de vuilwatertank leeglopen en legen we het toilet. Dan rijden we huiswaarts. Voor we Duitsland verlaten brengen we nog even een bezoek aan de Lidl om lege blikjes in te leveren.
Hierna rijden we terug naar Aadorp. We hebben een paar heerlijke dagen gehad!