Dinsdag 4 juli 2023 – Van Bangkok naar Aadorp.

4 juli 2023 - Aadorp, Nederland

We zijn al voor zeven uur wakker. We doen de laatste spulletjes in onze rugzakken en gaan nog even douchen. Kwart voor acht lopen we naar de receptie om uit te checken. Nadat onze kamer gecontroleerd is krijgen we onze borg terug.
Even later komt de taxi die ons naar het vliegveld brengt. We zijn keurig op tijd. Dat is wel een fijn gevoel. We printen bagagetags en boarding passen. We doen de grote rugzakken in een hoes en leveren deze in bij de balie. Dan laten we onze handbagage checken. Men wil mijn powerbank zien en bij Mary vinden ze nog scheermesjes in een vergeten vakje. Vervolgens paspoort en visumcontrole wat ook de nodige tijd kost. Gelukkig dat we vroeg zijn!
Zodra we alles afgewerkt hebben bestellen we koffie en maak ik het reisverslag. Dan lopen we naar de gate om in te checken. Dat loopt allemaal vlot. We vertrekken rond 12:00 uur. Zelfs 5 minuten eerder dan gepland.
Onderweg lezen we wat en drinken een aantal flesjes wijn. Ook eten we veel snacks tussen de maaltijden door. Nu we van Daniëlle en Martin weten dat je onbeperkt kan eten en drinken bij KLM maken we daar ook gebruik van.
We komen keurig op tijd aan in Amsterdam. Omdat de trein iets vertraging heeft kunnen we zelf de vorige trein nog halen. Om 21:30 komen we in Almelo aan. Een treintaxi brengt ons terug naar Aadorp.
We hebben een prachtige en voorspoedige reis gehad waarin we veel gezien en beleefd hebben!