Zaterdag 29 januari 2022 – Van Tynaarlo via Roden en Ommen terug naar Aadorp.

29 januari 2022 - Aadorp, Nederland

Afgelopen nacht hebben we overnacht op de oprit bij Barbara, Rob en Erwin. We hebben afgesproken om rond 9:00 uur te ontbijten. Dus staan we iets daarvoor op en gaan naar binnen. Rob gaat verse broodjes halen en Erwin en Barbara dekken de tafel en zetten samen koffie. Een paar minuten later is Rob al met heerlijk geurende broodjes terug.
Het is gezellig om de dag zo met zo’n gezamenlijk ontbijt te beginnen! We genieten van de gastvrijheid.
Na dit gezellig samenzijn gaan we Erwin de camper laten zien. Sinds dat hun afgelopen herfst een camperreis hebben gemaakt in Spanje is ook Erwin met het campervirus besmet!
Hierna nemen we afscheid, ruimen de camper op en vertrekken. We gaan naar Roden. Ik ga de reisverslagen van de afgelopen dagen schrijven en publiceren en Mary bezoekt een hele grote kringloopwinkel. Daarna bezoeken we samen nog een kringloopwinkel iets verderop.
We rijden binnendoor naar Smilde waar we diesel gaan tanken. Bij Assen komen we weer op de snelweg A28 richting Hoogeveen. Bij Beilen stoppen we om te lunchen. Het weer is echt onguur en we besluiten om dit de laatste dag van onze reis te maken en terug naar Aadorp te gaan.
In Ommen bezoeken we “Douwes Dump” om een warme commandomuts voor Mary te kopen. Ook de gevoerde handschoenen lijken haar wel aantrekkelijk.
Vervolgens rijden we naar de Lidl in Ommen om boodschappen te doen. Ertegenover is een kringloopwinkel en ook deze mogen we niet overslaan natuurlijk. Via Den Ham en Vriezenveen rijden we naar Almelo om een pakketje op te halen. Tenslotte eindigt onze reis in Aadorp.
We hebben een hele fijne week gehad en genoten van alles wat we hebben gezien en beleefd. En vooral wat we allemaal samen hebben gedaan en besproken. En van alle plannen die we voor de toekomst hebben gemaakt. We zijn dankbaar voor het mooie begin van 2022!