Woensdag 5 januari 2022 – Van Doetinchem naar Aadorp.

5 januari 2022 - Aadorp, Nederland

Ondanks dat ik midden in een drukke stad sta heb ik nauwelijks last van het verkeer. De rivier “De Oude IJssel” met de erlangs gelegen wal houden het geluid goed tegen. Het is al half negen geweest wanneer ik wakker word. De regen tikt op de camperramen. Ik zet koffie en maak mijn reisverslag.
Ik zie dat er vandaag nog veel meer regen wordt verwacht. Een mooi moment om terug te gaan naar Aadorp. Ik doe de afwas en ruim alles in de camper weer netjes op. Ik trek de stekker uit de stroompaal. Op de Aan-Uit App zie ik dat ik 2 Euro aan elektriciteit heb gebruikt. Bij de uitgang van de parkeerplaats moet ik 4 Euro betalen voor de overnachting met de camper. Dat is een passende prijs.
Ik neem de toeristische route huiswaarts. Door kleine dorpjes in de Achterhoek. Zie hier de route. Tussen Lochem en Goor kom ik op een drukkere weg. Ik wil via Markelo maar borden geven aan dat dit niet mogelijk is. Dan maar via Goor.
Voor ik naar Aadorp rij doe ik eerst nog wat boodschappen bij de Aldi in Wierden. De voedsel en drankvoorraad van de camper weer bijvullen en wat boodschappen voor de komende dagen.
Thuis gekomen pak ik de inhoud van de koelkast in de camper weer in de koelkast in huis. En daarmee is mijn reis beëindigd. Ik heb weer een aantal hele leuke dagen gehad.