Donderdag 22 april 2021 – Van St. Oedenrode terug naar Aadorp.

23 april 2021 - Aadorp, Nederland

Het is weer rond 8:00 uur dat ik wakker word. De zon schijnt al volop naar binnen maar de temperatuur binnen is nog maar 7 graden. Dus toch nog maar even de kachel aan.
Ik zet koffie en maak een ontbijt. Dan maak ik mijn verslag.
Vandaag wil ik weer terug naar huis. Na 4 dagen zonder mogelijkheid om mijn toiletcassette te legen moet dit vandaag wel gebeuren. En mijn nieuwe fiets moet zijn eerste controlebeurt hebben. En het lijkt nog niet warmer te worden de komende dagen. Die combinatie doet mij besluiten weer naar huis te gaan.
Voor ik vertrek ga ik nog even afwassen. Dan kan alles weer schoon ingepakt worden.
Ik laat me door mijn navigatiesysteem naar huis sturen. Eigenlijk overbodig want ik kan deze weg wel dromen. Maar wel handig mocht er toch ergens een omleiding zijn.
Onderweg drink ik nog even koffie en kijk ik even waar ik het voordeligst LPG kan tanken. Dat blijkt gewoon aan de snelweg te zijn in Holten. Ruim 11 Euro aan gas gebruikt in 10 dagen voor koken, koelkast en verwarmen. Dat gebruik ik thuis ook aan energie maar dan per dag. Ha, ha, weer genoeg verdient met deze reis want thuis staat de verwarming uit.
Het is weer een hele mooie reis geweest en ik heb weer veel nieuwe plekken ontdekt.