Maandag 17 mei 2021 – Terug naar Aadorp.

17 mei 2021 - Aadorp, Nederland

Wanneer ik deze morgen wakker word is het 7:55 uur. De regen tikt op het dak van de camper. De lucht ziet er troosteloos uit.
Ik ga uit bed en zet koffie en kijk naar de weersvoorspellingen voor de komende dagen. Regen, hagel en onweer. Een beeld dat beter bij een herfstweek past dan bij midden Mei. Ik besluit om vandaag terug naar huis te gaan.
Terwijl ik geniet van een paar koppen koffie tik ik het reisverslag in en stuur het naar mijn reisblog.
Dan bereid ik me voor op de terugreis. Toilet cassette legen en schoonspoelen, prullenbakken leegmaken en een de lege blikjes en flesjes in de daarvoor bestemde bakken gooien. En voor ik vertrek ga ik nog even mijn afvalwater lozen in de put die daarvoor voorhanden is.
Eerst rij ik naar Boxtel. Ik wil een paar foto’s maken van het begin van het ‘Duitse lijntje’ waar deze afsplitst van de lijn ’s-Hertogenbosch-Eindhoven. De spoorlijn is nog intact maar wel deels overgroeid. Leuk om het begin van de spoorlijn nu ook te hebben gezien.
Vervolgens rij ik binnendoor naar Schijndel om mijn dieseltank te vullen. Er gaat meer dan 100 liter bij. Het was ook een paar maanden geleden dat ik voor het laatst heb getankt. Daarna ga ik de snelweg weer op om naar Twente te rijden. Voordat ik naar huis rij ga ik nog even boodschappen doen in Vriezenveen. Dan hoef ik dat de komende dagen niet in de regen op de fiets te doen.
Thuis pak ik alles van de koelkast van de camper in de koelkast van de keuken. Het wasgoed gaat direct in de wasmachine en de fiets weer in de schuur.
Ik kijk terug op een heerlijke week!

1. Lia:
    17 mei 2021
    Fijn dat je weer genoten hebt!
  2. Charles:
    19 mei 2021
    Harry, leuk je te volgen. tot gauw een keer weer.