Zaterdag 24 september 2022 – Van Nettersheim terug naar Aadorp.

24 september 2022 - Aadorp, Nederland

Vanmorgen worden we rond half negen wakker. Zoals gebruikelijk beginnen we met een paar koppen koffie. Terwijl we daar van genieten begint het te regenen. We hebben 2 weken van zon en warmte mogen genieten en vinden het erg jammer dat het nu weer in het Nederlandse klimaat overgaat.
Op het navigatiesysteem stellen we Aadorp in als eindpunt van de route van vandaag. Deze geeft aan dat dit en kleine 3 uur rijden is. Dan is het tijd om te vertrekken. Na 15 minuten zitten we weer op de autobaan. Alhoewel het druk is deze zaterdagmorgen schiet het lekker op. In Gronau maken we een uitstapje naar de Aldi om onze drankvoorraad aan te vullen.
Hierna is het nog iets meer dan een half uurtje rijden om thuis te komen.
Daar pakken we de koelkast uit en halen de fietsen van de camper af. En we gaan uitgebreid onder de douche en doen de vuile was in de wasmachine.
Tegen half vijf vertrekken we weer. Onze vriendin Mirjan houdt vandaag haar verjaardagsfeest omdat ze 50 is geworden!
Het is een gezellig feest. Ze heeft zelfs een Indisch buffet geregeld. We genieten met volle teugen. Aan het eind van de avond gaan we terug naar de camper om daar te blijven slapen.
De volgende morgen rijden we terug naar Aadorp. We pakken de camper uit en doen het beddengoed in de wasmachine.
We hebben een heerlijke reis gehad. Prachtig weer en veel gezien.
Volgend voorjaar hopen we een langere reis te maken. En voor het zo ver is zullen we zeker nog vele korte trips maken.