Maandag 8 maart 2021 – Van Zutphen terug naar Aadorp.

8 maart 2021 - Aadorp, Nederland

Ik ben rond 8:00 wakker en ga uit bed. Mijn parkeerticket is om 8:00 uur afgelopen en ik wil daarom niet te lang blijven klungelen. Morgen pakjes ontvangen en masseren. Daarom vandaag terug naar huis.
Ik maak de camper weer reisklaar. Ik pak alles in en zet alles weer vast. Dan ga ik op weg. Ik wil eerst naar Vorden. Ik sla te vroeg linksaf en kom in een woonwijk terecht. Ik denk dat ik er aan de achterkant wel uit kan maar dat blijkt niet zo te zijn. 10 minuten later ben ik weer terug op de rondweg en neem dan de juiste weg naar Vorden. (Zie video)
Vanuit Vorden kom ik door Kranenburg en Medler. Ik parkeer m’n camper in het bos en ga koffiezetten, ontbijten en mijn verslag maken. Om de camper spelen vogeltjes. Lekker zo in de natuur.
Daarna gaat het verder via Ruurlo, Barchem, Zwiep, Markelo, Enter naar Wierden om boodschappen te doen. Tenslotte parkeer ik de camper weer aan de Berkenlaan.
Het is weer een leuk reisje geweest. Zo te zien in de weersvoorspellingen begin ik mijn volgende reisje op 18 maart. En dan wat langer.