Vrijdag 19 augustus 2022 – Van Rhede(Ems) via Vroomshoop terug naar Aadorp.

19 augustus 2022 - Aadorp, Nederland

We worden rond acht uur wakker. We zetten koffie en ik maak het reisverslag van de vorige dag. Ondertussen maakt Mary weer een heerlijke smoothie.
Omdat Mary de volgende dag weer moet werken gaan we vandaag terug naar huis. We pakken alles in en zetten alles vast. Klaar om te vertrekken. In Rhede brengen we eerst nog even een bezoek aan K&K om wat blikjes en flesjes in te leveren. Dan gaan we de snelweg A31 op richting zuiden.
Een uurtje later zijn we in Vroomshoop. Daar gaan we eerst naar Dorcas. Ik koop een paar boeken en een mes. Daarna breng ik mijn fiets naar Luvro. Tijdens het fietsen valt regelmatig de ondersteuning uit en dat wil ik graag opgelost hebben voordat de garantietermijn voorbij is.
In Vriezenveen tanken we LPG. Er kan maar voor 3,50 Euro bij in. We hebben dus nauwelijks gas gebruikt voor koelen, wassen en afwassen.
Even later zijn we weer thuis. We pakken de spullen uit de koelkast en Mary gaat stofzuigen, soppen en poetsen. Klaar voor de volgende reis!
Het was weer een heerlijke reis samen. We hebben er van genoten.