Zaterdag 5 juni 2021 – Terug naar Aadorp.

5 juni 2021 - Aadorp, Nederland

Wanneer ik vanmorgen vroeg even wakker word hoor ik de regen op de camper tikken. Een geluid wat ik al meer dan een week niet heb gehoord.
Tegen 8 uur word ik weer wakker. Het regent niet meer maar het is verre van zonnig. De weerApp voorspelt vandaag geen zon. Een mooie dag om even naar huis te gaan om de tuin te doen.
Ik zet koffie en tik mijn reisverslag van de vorige dag. Ik pak alles in en zet alles vast zodat het niet kan verschuiven. Ik maak de toiletcassette leeg en schoon. Alles nog even controleren en dan naar de loosplek om het afvalwater in de put te laten lopen.
Als eerste rij ik naar de Aldi in Raalte om even boodschappen te doen. En dan terug naar huis.
Ik heb een geweldig reisje gehad. Dicht bij huis en toch heel veel nieuwe dingen gezien. En natuurlijk fantastisch weer gehad. Ik ben lekker bruin geworden.
Ik heb hier en daar nog wat foto’s toegevoegd die ik op mijn telefoon had staan. Door gebrek aan Wifi had ik dat nog niet gedaan.
Nu weer een paar dagen thuis. En dan neem ik jullie graag weer mee op mijn volgende reisje.