Vrijdag 16 december 2022 – Van Nordhorn naar Aadorp.

16 december 2022 - Aadorp, Nederland

Ondanks dat we vannacht op de camperplek in Nordhorn dicht aan een grotere weg stonden hebben we daar niets van gehoord. Misschien mijn gehoor of ons drankgebruik? Ik geef het erop dat de weg wat hoger ligt en het geluid over ons heen gaat. We gaan toch niet aan ons drankgebruik twijfelen?
Het is nog wel erg koud. Wanneer we tegen tien uur uit bed gaan is het 6 graden in de cabine. We zetten de kachel aan die er na een kwartiertje mee stopt. De gasfles is leeg. 5 dagen dag en nacht de kachel aan heeft 1 fles leeggemaakt. Nuttig om te weten. Ik schakel om naar de 2e fles en de kachel brengt het snel naar 20 graden binnen. Mary heeft ondertussen koffiegezet en die laten we ons smaken.
We hebben besloten dat deze vrijdag de laatste dag van deze campertrip gaat worden. Mary moet zaterdag weer werken en zo hebben we nog 1 nachtje thuis. Nadat we rustig van onze koffie genoten hebben maken we onze camper klaar voor de terugreis.
Eerst rijden we naar bouwmarkt Toom in Nordhorn. Helaas hebben zee niet wat ik zoek. Dus toch maar bij Ali bestellen? We gaan naar de Aldi in Nordhorn om de drankvoorraad aan te vullen.
Vervolgens rijden we richting huis. Naast de Geesterense molen doen we de LPG tank vol. Dat kost een kleine 19 Euro. Voor 5 dagen hetzelfde uitgegeven als het energiegebruik voor 1 dag thuis zijn. Het is voor ons voordeliger om met de camper weg te gaan dan thuis te blijven.
In Vriezenveen gaan we nog even op jacht naar kerstkaarten. Een beetje laat want Action is al door de voorraad heen. Gelukkig vinden we er nog voldoende in een andere winkel.
Dan terug naar huis. Uitpakken en alles in de was doen. Mary kan het weer niet laten om de camper te soppen en te stofzuigen. Zo lief!
We hadden weer een heerlijk reisje. We kijken uit naar de volgende!