Zaterdag 15 oktober 2022 – Terug naar Aadorp.

15 oktober 2022 - Aadorp, Nederland

Wanneer we vanmorgen wakker worden zien we een heel voorzichtig zonnetje door het dakluik. Gedurende de nacht heeft het niet meer geregend. Jammer dat het vandaag alweer de laatste dag van deze trip is!
We zetten koffie en drinken een smoothie. Mary heeft deze gisteren gemaakt en daarna in de koelkast gezet. Toch proeven we dat deze minder lekker is dan een vers gemaakte. Zijn we al zo verwend?
Terwijl Spotify ons van muziek voorziet maak ik het reisverslag. Nog een kop koffie, een rozijnenbol en dan gaan we opruimen. Alles op een vaste plek en zo dat het niet kan vallen of rammelen. Ik trek de stekker van de walstroom eruit en rol het snoer op. Fijn dat we walstroom hadden want er was te weinig zon om de accu vol te houden.
Vanaf de camperplek rijden we eerst naar de Aldi in Genemuiden. Bij ons vorige bezoek zagen we dat de gazonkalk in de aanbieding was. Maar omdat wee lopend waren konden we dat lastig meenemen.
We stellen ‘Station Zwolle’ in als volgende doel op het navigatiesysteem. Een half uurtje later hebben we ons doel bereikt. Mary en ik nemen afscheid. Zij gaat met de trein naar Amsterdam. Ik rij naar Wierden om boodschappen te doen bij de Lidl. En daarna terug naar Aadorp. Het mooie weer waar deze dag mee begon is inmiddels in regen veranderd.
We hebben weer een leuk reisje mogen maken. Het is fijn dat we zo mogen genieten!