Maandag 13 juni 2022 – Van Eerbeek naar Aadorp.

13 juni 2022 - Aadorp, Nederland

Iets na achten worden we wakker in een frisse camper. Ook vannacht stonden de ramen en luiken weer open. Wel hebben we vannacht de luiken moeten sluiten omdat het zachtjes begon te regenen. En vanmorgen worden we wakker omdat er karren met planten naast onze camper worden gezet. We staan namelijk tegenover de Welkoop in Eerbeek en het grasveldje tussen de straat en de camperplek wordt gebruikt als uitstalruimte van de Welkoop. Vanuit ons bed kunnen we de zomerbloeiers en begonia’s bekijken. Nooit gedacht dat ik nog eens achter de begonia’s zou liggen ;-)
We gaan uit bed, zetten koffie en ik maak het reisverslag van de vorige dag. Mary zorgt ondertussen voor muziek. We nemen de tijd om op deze laatste morgen van onze reis nog even samen te kunnen zijn.
Tegen 12 uur rijden we weg naar Apeldoorn waar Mary de trein terug naar Amsterdam neemt. En ik rij terug naar Aadorp.
We hebben weer een heel leuk reisje gehad. Met uitstekend weer in een prachtige omgeving. We kijken er naar uit om de volgende reis te kunnen maken.