Vrijdag 18 juni 2021 – Terug naar Aadorp.

18 juni 2021 - Aadorp, Nederland

Tegen acht uur verlaat ik mijn bed. Ik zet koffie. Ik begin in de camper met het inkloppen van mijn reisverslag maar de temperatuur binnen loopt zo snel op dat ik al snel weer mijn buiten kantoor onder de boom opzoek.
Vandaag wil ik weer terug naar huis. De tuin wat aandacht geven. Ik kan mijn Malahit ontvanger afhalen bij PostNL. Daar ben ik toch wel heel nieuwsgierig naar. En niet te vergeten het feestje van Jorien en Lia a.s. zondag!
Ik maak de prullenbak leeg en ledig en reinig de toiletcassette. Ik doe 10 Euro in een enveloppe en doe die in de brievenbus om daarmee mijn 2 overnachtingen hier te betalen. En natuurlijk controleer ik nog even of alles ingeklapt en vastgezet is.
Ik gebruik de routeplanner van de camper om naar Vroomshoop te gaan. Ze kiest een andere route dan die ik zelf bedacht zou hebben. Maar wel slim zie ik. De route is hier te zien, of bij Video’s.
Bij mijn fietsenmaker heb ik 2 maanden geleden een reserveband voor mijn fiets besteld en die zou vorige week binnengekomen zijn. Helaas is de band niet te vinden. Er wordt achteraan gebeld en de groothandel zegt dat deze 11 dagen geleden verstuurd is. Ze kunnen het echter niet via Track en Trace terugvinden en beloven direct een andere te sturen.
Dan ga ik naar Vriezenveen om gas te tanken en ga dan nog even naar de Lidl om wat boodschappen te doen Even later staat de camper weer in de Berkenlaan in Aadorp. Een weekje thuis en daarna op naar Frankrijk

1. Martin:
    19 juni 2021
    Sterkte met de tuin. Ik kan je een woestijntuin aanraden. Geen onderhoud nodig.
  2. Mary en Harry:
    19 juni 2021
    Ha, ha. Het viel mee. Het heeft bijna niet geregend.
    Ja, de woestijntuin. Dat komt volgend jaar ;-)