Zaterdag 7 mei 2022 – Van Stift Börstel terug naar Aadorp.

7 mei 2022 - Aadorp, Nederland

We zijn al voor negen uur wakker en uit bed. De zon schijnt al enthousiast naar binnen. We drinken koffie en ik maak het reisverslag. Daarna gaan we ontbijten.
Het is vandaag alweer onze laatste dag van deze korte vakantie en we gaan weer terug naar Aadorp. Alles wordt ingepakt en vastgezet zodat we weer kunnen rijden zonder dat alles door de camper rolt. Voor we deze prachtige plek verlaten doen we 5 Euro in een enveloppe en gooien deze in de brievenbus naast het informatiebord. Dan rijden we naar de camperplek in Herzlage om de vuilwater tank te legen.
Na deze klus rijden we richting Uelsen. In Neuenhaus bezoeken we de Lidl om de lege statiegeld blikjes in te leveren en onze drankvoorraad aan te vullen. Ook trakteren we onszelf op een ‘Berliner Bol’.
We rijden naar Almelo om LPG te tanken en om bij de wasstraat van Leus het dak van de camper te wassen.
Thuisgekomen pakken we de camper uit en maken hem van binnen en buiten weer helemaal schoon. De watertank wordt weer volgemaakt en we zijn klaar voor de volgende reis!
We hebben een heerlijke vakantie gehad en kijken alweer uit naar de volgende.

1. Jur:
    10 mei 2022
    Weer in de tuin aan het werk zie ik.
    Na een mooie trip.
    🙋‍♂️ tot gauw.