Zaterdag 26 november 2022 – Terug naar Aadorp.

26 november 2022 - Aadorp, Nederland

We worden iets na acht uur wakker. Mijn telefoon is uitgegaan en daardoor heeft de wekker het niet gedaan. Misschien de batterij leeg?
We kleden ons aan en maken koffie. Zodra we de koffie ophebben zetten we alles in de camper weer op reis-modus. Koelkast op de accu, alles ingepakt en vast.
Wanneer we iets voor negenen wegrijden staan Barbara, Rob en Erwin ons uit te zwaaien. Omdat Mary straks moet werken hebben we helaas niet meer tijd.
Iets na tienen zijn we weer thuis. De koelkast wordt uitgepakt en Mary pakt haar tas weer in. Om 11:00 uur breng ik Mary naar de bus. Ik rij naar Vroomshoop om de fiets op te halen en onderweg ga ik LPG tanken in Vriezenveen.
Mijn telefoon is ook na een paar uur laden nog steeds niet in te schakelen. Ik vrees dat de batterij stuk is en maak een afspraak bij Mobiel Service Centrum in Vriezenveen. Daar blijkt dat de telefoon vastgelopen is en door 2 knoppen in de juiste volgorde in te drukken komt hij weer tot leven! Daar ben ik blij mee! Ik hoef er niet voor te betalen. Ik beloof hen dat ik reclame voor hun bedrijf zal maken. Bij deze dus!
Het fijne is dat ze mij ook geleerd hebben hoe ik dit zelf kan doen. Goed om te weten.