Donderdag 24 September 2020 – Van Nettetal terug naar Aadorp.

24 september 2020 - Nettetal, Duitsland

Ik schrik wanneer ik vanmorgen op mijn horloge kijk! Het is al 8:54. Zou de hoeveelheid zon dan toch bepalend zijn hoe vroeg ik wakker word?
Binnen en buiten is het 15 graden. Ik zie aan de boomtoppen dat er een stevige wind waait. Ik zet koffie en neem een smoothie. Dan is het tijd voor het reisverslag.
De camperplek heet ‘Am Krickenbecker See’ maar ik kan het meer niet zien vanuit de camper. Daarom ga ik nog eerst een wandeling maken. Wel warm ingepakt want er waait een frisse wind. Ik lees de informatieborden bij het bezoekerscentrum. Het is best een heel aardige omgeving hier. Best een plek om een volgende keer wat langer te blijven. De omgeving heeft veel weg van midden Limburg. Logisch, want het ligt er dicht tegen aan.
Ik steek een dam over om bij het slot aan de overkant te komen. Ik kan maar een klein stukje van het slot zien want het ligt verborgen tussen de bomen. Een slotgracht en een hek verhinderen dat ik er dichterbij kan komen.
Ik ben blij dat ik weer terug in de warme camper ben. Ik neem nog een mok koffie en doe de afwas. Ik ruim alles op en zet alles vast voor de terugreis. In Nettetal ga ik nog even naar de Aldi om wat boodschappen te doen en de lege blikjes in te leveren.
Dan rij ik terug naar Aadorp, een rit van ruim 2 uur.

Het is weer een prachtige reis geweest. 3 weken lang fantastisch weer en ik heb weer veel gezien.
Iedereen bedankt voor de reacties en het meeleven.