Zaterdag 19 maart 2021 – Van Aadorp naar Losser.

19 maart 2022 - Losser, Nederland

Het is een zonnige zaterdagmorgen. Mary heeft een lang weekend vrij en we willen een paar daagjes met de camper weg. Gisteren hebben we de camper van binnen en buiten schoongemaakt. Dus kunnen we vandaag met een glimmende camper op reis.
Voordat we vertrekken gaan we een ander toilet monteren. Om dat te kunnen doen moeten we wachten tot de postbode de laatste benodigdheden heeft gebracht. Die komen precies op tijd binnen om de console van het toilet te kunnen monteren. Dan zetten we het toilet erin en zijn klaar om te vertrekken. Meer informatie over ons nieuwe toilet kan je hier vinden.
Vanuit Aadorp rijden we eerst even naar het Eskerplein in Almelo om de wat te eten en te drinken voor in de camper te kopen. Dan rijden we via Weerselo en Oldenzaal naar Losser. Op de camperplek zijn we de eerste camper vanmiddag. Later op de dag zal eer nog 1 bijkomen.
We richten ons in en zetten koffie. Mary zorgt voor de muziek om het nog gezelliger te maken. Dicht bij huis en toch lekker weg.
Daarna lopen we even het dorp in. Op jacht naar een sleutelmapje en een tonnetje voor het zaagsel voor het toilet. Voor beide artikelen lukt het niet om bij Blokker, de Hema of die Grenze te kopen wat we willen hebben. Bij de kringloop in Losser hebben we nog grotere pech. Ze sluiten om 16:00 uur een wij zijn daar 20 minuten te laat. Dus lopen we maar terug naar onze camper. Gelukkig is er volop zon om van onze wandeling te genieten.
Het avondeten voor vandaag is Chili-con-carne. Daarna gaan we lekker zitten lezen en praten. We zijn er weer heerlijk samen uit!