Woensdag 13 juli 2022 – Van Aadorp naar Uelsen.

13 juli 2022 - Uelsen, Duitsland

Of moet ik zeggen: “Terug naar Uelsen?”. Na 2 dagen alleen thuis geweest te zijn is Mary alweer terug in Aadorp. Het is prachtig weer, de tuin kan wel even zonder onderhoud dus kunnen we wel weer even een paar daagjes weg.
De meeste spullen zijn nog in de camper en hoeven we alleen de fietsen en de inhoud van de koelkast aan de reisbagage toe te voegen. Rond 11:00 uurr rijden we naar de camperplek in Uelsen. Plek 13, op het eind en meet veel vrijheid is nog vrij. Ik haal een ticket uit de automaat, zet de stoelen onder de boom en daarmee is de plek volledig aan onze wensen aangepast.
In de loop van de middag wandelen we even naar K&K in het dorp om nog wat dingen voor het avondeten te halen. Terug bij de camper doen we de BBQ aan en wokken varkenslapjes, aardappelen en champignons samen tot een lekkere maaltijd.
Nadat de zon achter de bosrand is verdwenen gaan we naar binnen. We luisteren nog wat muziek, drinken nog iets en gaan op tijd naar bed. Een leuke eerste dag van deze reis!

1. Koen:
    14 juli 2022
    Wat leuk om samen zo vaak er even tussenuit te gaan, doen jullie goed. Geniet ervan samen.
  2. Mary en Harry:
    16 juli 2022
    Dankjewel Koen!
  3. Martin:
    15 juli 2022
    Wij gaan aankomend weekend ook weer met Jantje op stap. Nu is de provincie Castilië aan de beurt.
  4. Mary en Harry:
    16 juli 2022
    We wensen jullie veel plezier!
    Wij willen ook heel veel van Spanje zien.