Zondag 6 maart 2022 – Emlichheim.

6 maart 2022 - Emlichheim, Duitsland

Op deze zondagmorgen worden we rond acht uur wakker. Ik ga even uit bed om de verwarming hoger te zetten. Het is bijna 6 graden in de cabine! Dus kruip ik nog even lekker bij Mary in het warme bed.
Een half uurtje later ga ik uit bed om koffie te zetten en broodjes te bakken. Wanneer we de spullen voor het ontbijt klaarzetten schijnt de zon al volop naar binnen. We genieten in de zon van het ontbijt.
Harry maakt het reisverslag van de vorige dag. Mary zit te lezen. We nemen de tijd om naar muziek te luisteren en wat te lezen.
Na de middag gaan we een stukje wandelen. De zon schijnt volop. Maar van een globale opwarming van de aarde is hier in Emlichheim nog niets te merken. Het is koud! En de oostenwind maakt het nog kouder. Brr. Zo stel ik mij Siberië voor!
Terug in de camper maak ik warme punch. We luieren, lezen en praten onder het genot van muziek en lekkere hapjes.
Rond zes uur lopen we naar de ‘Golden Wok’. We bestellen een portie ‘Nasi Goreng’ en een portie ‘Kip Indonesia’ om mee te nemen naar de camper. Wanneer we ervan zitten te smullen komen we er al snel achter dat de twee porties wel veel voor ons zijn! En het smaakt uitstekend.
En terwijl we de temperatuur buiten onder het vriespunt zien zakken genieten we binnen verder van de warmte, de muziek, lezen wat en hebben fijne gesprekken. Het lijkt alsof we al heel lang van huis zijn!