Donderdag 31 maart 2022 – Nijverdal

31 maart 2022 - Nijverdal, Nederland

We kijken verbaasd naar buiten wanneer we deze morgen rond acht uur wakker worden. Op de camper, het gras en de struiken om de camper ligt een paar cm sneeuw! Maart roert zijn staart. Van onder ons warme dekbed kijken we vol verbazing naar het ons omringende sneeuwlandschap.
We zetten koffie en genieten van het ontbijt. Harry maakt het reisverslag en voegt de video van de reis naar Nijverdal toe aan het huidige reisverhaal.
Rond het middaguur vertrekken we van de camperplek en rijden naar het industrieterrein van Nijverdal om daar een tweetal kringloopwinkels te bezoeken. Harry vindt een aantal mooie boeken en Mary koopt een lampje. Dan rijden we naar de camperplek op de Sallandse heuvelrug. Daar genieten we van onze lunch. Het regent en daarom hebben we geen zin om te wandelen. Maar met muziek en de nieuwe boeken en elkaar vervelen we ons niet. Mary leert de kunst om de verborgen plaatjes in het 3D boek te kunnen zien. Ons avondeten bestaat vandaag uit braadworst en rundvleessalade. De avond brengen we verder lezend en pratend door. Ondersteund met de nodige Spotify muziek.