Zondag 7 maart 2021 – Zutphen.

7 maart 2021 - Zutphen, Nederland

Zondagmorgen in Zutphen. Weer rond 8:00 wakker. Even uit bed om de kachel aan te zetten en dan nog even weer terug in bed. Om de camper lopen ganzen naar voedsel te zoeken. Ik hoor hardlopers voorbijkomen. En ik geniet van het langzaam wakker worden.
Een half uurtje later is het lekker warm in de cabine en ga ik uit bed. De zon schijnt al voorzichtig naar binnen. Een kop koffie erbij maakt het helemaal compleet. Ja, dat is weer genieten zo.
Nadat ik ontbeten heb ga ik het reisverslag van de vorige dag maken en aan mijn reisblog toe voegen. Altijd een mooi moment om op die manier de vorige dag nog een keer te beleven.
Toen ik zaterdag mijn parkeerticket voor die dag kocht zag ik dat deze tot maandagmorgen 8:00 geldig was. 48 uur op deze camperplek voor 2,60 Euro. Wel een uniek lage prijs voor Nederland. Dit heeft mij doen besluiten om hier dan ook maar tot maandagmorgen te blijven.
De zondag breng ik voor het grootste deel binnen in de camper door. Ik geniet van n mijn tijdschriften en zoek allerlei dingen op via Google. ’s-Middags loop ik een klein rondje door de stad. Kortom, ik maak er een heerlijk relaxte dag van.