Vrijdag 25 november 2022 – Van Haren naar Tynaarlo.

25 november 2022 - Tynaarlo, Nederland

Ook vanmorgen zijn we niet zo heel vroeg wakker. Het is droog en de zon probeert tussen de wolken door te kijken. We drinken koffie en Mary maakt een smoothie voor ons terwijl ik het reisverslag maak. Het is rustgevend om over het kabbelende meer uit te kijken.
Rond het middaguur maken we een wandeling om het Frieschemeer. Dat ligt op de grens van Groningen en Drenthe. Bij de AH in Paterswolde maken we het tegoed op de ‘Geniet van t’ goede’ kaart op en wandelen terug naar de camper. We hebben toch nog bija 9 Km gewandeld.
Tegen vier uur rijden we naar Tynaarlo om de 4e verjaardag van mijn kleinzoon Erwin te vieren. Ook Barbara’s ouders zijn er. Dat is erg gezellig!
’s-Avonds gaan we met ons vijven naar de Pizzeria in Zuid-Laren. Wanneer we terug zijn gaat Erwin naar bed en zitten wij met ons vieren nog een poos te praten voor we teruggaan naar de camper. Vannacht staat de camper op de oprit bij Barbara en Rob.