Zondag 10 maart 2024 - Van Tubbergen naar Enter.

10 maart 2024 - Enter, Nederland

Vanmorgen slapen we uit. We horen de kerkklok 10 uur slaan en stappen met een beetje spierpijn uit bed. Terwijl we van onze eerste koppen koffie genieten lopen ouders en grootouders met hun kinderen en kleinkinderen langs de camper. Van en naar het zwembad, de sporthal en de sportvelden. Het zonnetje breekt al door.
Nadat we de afgelopen dagen de highlights van Tubbergen hebben gezien willen we vandaag naar de volgende camperplek. We willen naar de camperplek in Nijverdal om daar de Hellendoornse berg te beklimmen! Via Vriezenveen rijden we naar wierden waar we even boodschappen doen bij de Lidl. Vandaar rijden we naar de camperplek in Nijverdal. Maar helaas is deze opgeheven. We we rijden door naar de camperplek in Enter en gaan daar aan de vijver staan.
We nemen de tijd voor een uitgebreide lunch. Daarna gaan we een ronde wandelen. We zoeken en vinden 2 geocaches. Ik heb deze 2 al eerder proberen te vinden maar die pogingen zijn toen niet gelukt. Ondertussen hebben we wat meer ervaring opgedaan en vinden we ze vlot. We loggen vondst 419 en 420 in de app.
We wandelen niet zo ver vandaag. Genoeg om onze spieren wat los te krijgen. Het is een stuk kouder dan de afgelopen dagen!
Terug bij de camper komen we in gesprek met een man die geïnteresseerd is in onze camper. Ik nodig hem uit om binnen te komen en we raken in gesprek. Hij blijkt ook erg in spirituele zaken geïnteresseerd te zijn en we praten we een uur lang. Bijzonder zo'n ontmoeting op een zondagmiddag in Enter!
We zitten nog zo vol van onze uitgebreide lunch dat we vandaag het avondeten maar overslaan. In plaats daarvan snacken en drinken we wat. We luisteren naar muziek en gaan op tijd naar bed. Het was weer een heerlijke dag!

Jouw reactie