Donderdag 4 augustus 2022 – Laar: Camperdag.

4 augustus 2022 - Laar, Duitsland

We komen rond half negen uit bed. Het is licht bewolkt. Zowel binnen in de camper als buiten staat de thermometer al boven de 20 graden. We zetten de stoelen buiten en drinken onze koffie in de ochtendzon. Ik draai mijn stoel in een stand dat de zon niet te veel op het scherm van mijn laptop spiegelt. Ik hoor Mary binnen een smoothie maken.
De zon begint ondertussen al behoorlijk te branden. Ik draai de luifel uit om voldoende schaduw te hebben. Mary komt met de smoothies naar buiten. Mary en ik zijn niet de enigen die dit lekker vinden. Ook heel veel wespen komen op dit heerlijke drankje af.
Vandaag blijven we bij de camper. We lezen wat en genieten van de rust. We bakken eieren met spek op de BBQ.
In de loop van de middag wordt het steeds bewolkter en tegen drie uur begint het te regenen. De bui is welkom. Nadat de bui overgetrokken is is het een stuk aangenamer geworden buiten.
Ons avondeten voor vandaag is gebakken aardappelen met knakworst. Na de afwas blijven we in de camper en luisteren naar muziek en praten veel met elkaar. Fijn om elkaars geschiedenis te weten. Ook wanneer we misschien nu andere keuze zou maken. Toch zijn we heel gelukkig dat de omstandigheden ons samen gebracht hebben.