Zondag 30 oktober 2022 – Terug naar Aadorp.

30 oktober 2022 - Aadorp, Nederland

We worden rond half tien wakker. Omdat we de klok nog niet teruggezet hebben is het nog maar half negen dus. Een uurtje extra waar we dankbaar gebruik van maken. Wanneer we uit bed gaan schijnt de zon al volop de camper binnen. We drinken ons eerste kopje koffie in het zonnetje. Daarna maakt Mary smoothies en ik het reisverslag.
We bereiden ons voor op de terugreis. Alles inpakken en vastzetten. Dan rijden we naar de loosplek om de afvaltanks leeg te laten lopen. En voor we de camperplek verlaten doen we een vrijwillige bijdrage in het kluisje bij de uitgang.
We rijden naar Ochtrup en dan via de grote weg naar Gronau. Ik heb in de App gezien dat er plaatsen zijn in Duitsland waar de diesel goedkoper is dan in Nederland. De tankstations waar we langs komen zijn echter duurder. We rijden naar Overdinkel waar ik bij de Aldi een extra wollen kussen koop voor in de camper. Dan via Losser, Oldenzaal, Weerselo, Fleringen, Albergen naar Harbrinkhoek waar vanmorgen de voordeligste diesel is te vinden. In Almelo doen we de LPG tank weer vol.
Terug in Aadorp halen we de koelkast van de camper weer leeg. Daarmee is een einde gekomen aan een heerlijke week. We hebben genoten. Veel gewandeld en heel veel zon gehad.