Donderdag 9 juni 2022 – Van Aadorp naar Escharen.

9 juni 2022 - Escharen, Nederland

De afgelopen weken hebben Mary en ik alle vrije tijd besteed met het opknappen van de vijver en de rest van de tuin. Dat ziet er weer perfect uit, vooral door de grote werklust van Mary! Dankjewel.
Maar vandaag nemen we een paar dagen de tijd om een nieuwe campertrip te maken. Rond 18:10 haal ik haar af bij het station in Apeldoorn. Althans dat was het plan……  Helaas blijkt Mary in de enige trein te zitten die niet stopt in Apeldoorn en ik zie haar trein met hoge snelheid richting Deventer gaan. Ze appt dat ze de volgende trein terug naar Apeldoorn zal nemen zodat ik haar rond 18:40 weer in mijn armen kan nemen.
We rijden over de A50 naar het zuiden. Ons doel is een camperplek in het centrum van Grave. Of bij het gemaal in Grave. Helaas blijken beide camperplekken bezet en rijden we door naar de camperplek in Escharen. Ook maar 1 plek maar gelukkig nog beschikbaar. We drinken een biertje en Mary maakt Linzensoep. We luisteren naar Spotify en genieten van de rust in dit kleine Brabantse dorpje.

1. Jur:
    10 juni 2022
    Goed gedaan Harry. Het lijkt een paar dagen mooi weer. Geniet samen met Mary.
  2. Mary en Harry:
    13 juni 2022
    Dankjewel. We hebben inderdaad geluk met het weer.
    Jullie ook heel veel plezier 🤩