Woensdag 22 juni 2022 – Aadorp, Deventer, Wijhe.

22 juni 2022 - Wijhe, Nederland

Het weer is heerlijk en Mary is een paar dagen vrij. Reden genoeg om er een paar dagen met de camper tussenuit te gaan. Vanmorgen ben ik met mijn dochter Lia naar Almelo geweest om de plekken te bezoeken die in de fotoboeken van historisch Almelo te zien zijn. Heel veel is verdwenen maar gelukkig zijn er ook nog veel plekken te herkennen. Een leerzaam en gezellig uitje!
Tegen vier uur ’s-middags rij ik naar Deventer om Mary van het station af te halen. Ik ben wat vroeg en wacht een poosje een paar straten verderop. Rond zes uur rij ik naar het station en wacht even tot Mary aankomt. Het is fijn om weer samen te zijn. Dan rijden we over de IJssel-dijk via Olst naar Wijhe. Op de camperplek is nog plaats genoeg. We kiezen de mooiste plek. Direct aan het water. Voor onze plek is een picknicktafel. We pakken een drankje en een hapje en genieten van de avondzon. En wanneer de zon achter de horizon verdwijnt gaan we naar binnen. We genieten van muziek en kijken naar de voorbijvarende schepen. Wat een heerlijke avond!