Dinsdag 15 juni 2021 – Uelsen

15 juni 2021 - Uelsen, Duitsland

Iets na acht uur word ik wakker. Het is licht bewolkt en zowel binnen als buiten 14 graden. Ik maak koffie en type mijn verslag. Vanaf het noordwesten komt een blauwe lucht tevoorschijn en langzaam loopt de temperatuur op.
Ik ga bezig om de video’s van de reis van Losser naar Uelsen te maken en zit wat te lezen. Pas na de lunch ga ik een stukje fietsen. Alhoewel ik al heel veel gefietst heb in de omgeving van Uelsen lukt het mee toch weggetjes te vinden die ik niet ken. Binnendoor naar Neuenhaus. Ik maak er een leuke trektocht van. Ik kijk bij “De neegen barge” en de “Goldpölle”. Zo’n mooi heuvelachtig landschap dat ik me heel ver van huis waan.
Terug in Uelsen doe ik even boodschappen bij de Aldi. Bij de kassa zie ik Covid-19 testen liggen voor 85 cent. Voor dat geld wil ik dat wel eens proberen. Ik bied die service aan mijn klanten aan maar heb het nog nooit geprobeerd.
Wanneer ik weer terug bij de camper ben zet ik mijn tafeltje en stoel in de schaduw. Ik bestudeer de gebruiksaanwijzing van de test en voer deze volgens de instructies uit. De test valt negatief uit.
Ik neem een zakje chips en een glas wijn. Naarmate de zon verder zakt (en de hoeveelheid wijn in de fles) zet ik mijn stoel wat verder in de zon. Wat een heerlijke plek hier!

1. Guus:
    16 juni 2021
    Lieve Harry
    Ik lees dat.je heerlijk aan het genieten bent! Leuk om je zo te volgen op je camperreizen! Tot gauw
    Guus
  2. Mary en Harry:
    17 juni 2021
    Lieve Guus.
    Fijn dat jij ook meegeniet van mijn reizen 😎