Zondag 14 april 2024 - Rondje Lieneen naar Ladbergen.

14 april 2024 - Ladbergen, Duitsland

Ook vanmorgen schijnt de zon ons tegemoet. We slapen lekker uit en genieten dan van ons ochtendritueel. Veel mensen komen hier parkeren om naar het zwembad te gaan of om te gaan wandelen.
Wij maken een rondje om en door het dorp Lienen. Het toeristenseizoen is hier nog niet begonnen. De terrasjes zijn nog leeg.
Wanneer we weer bij de camper terug zijn hebben we toch nog ruim 5 km gelopen. Maar geen pittige hellingen vandaag. Op zondag is het waarschijnlijk filewandelen op de Hermannsweg.
We genieten van een pittig noedelgerecht en verlaten de camperplek. We rijden naar Ladbergen, iets meer dan 20 km westwaarts. Op de camperplek in Ladbergen zijn wij de enige camperaars. In de loop van de middag komen er nog een drietal bij.
Na een kop koffie wandelen we een rondje door het dorpje. Er zitten wat mensen op terrasjes en er staat een lange rij mensen te wachten voor de Italiaanse ijswinkel. Wij lopen terg naar de camper. In het zonnetje en uit de wind is het lekker maar het is duidelijk frisser dan de afgelopen dag.
Terwijl ik worstjes bak haalt Mary ‘Zwei Pommes’ bij de imbiss om de hoek.
Na de afwas zitten we nog een poos muziek te luisteren, te praten en te eten. Nadat het donker is geworden gaan we op tijd naar bed.

Jouw reactie