Donderdag 5 mei 2022 – Van Ankum naar Fürstenau.

5 mei 2022 - Fürstenau, Duitsland

Vanmorgen zijn we niet zo heel vroeg. Maar dat is natuurlijk geen probleem. We zetten koffie en gaan ontbijten. Dan pakken we alles in om verder te gaan. Op de loosplek laten we ons grijs water in de put stromen en we gieten de urinetank leeg. Dan rijden we naar de parking aan de overkant om bij de Lidl boodschappen te doen. Vervolgens rijden we door naar de camperplek in Fürstenau. De plek bij het slot waar ik al meerdere malen heb gestaan. De gravin zwaait naar ons wanneer we de camper hebben geparkeerd.
We pakken onze rugzakken in voor een wandeling. We lopen door het bos parallel met de oude spoorlijn van Fürstenau naar Bippen. Bij een manage maken we gebruik van een picknicktafel om wat te rusten, eten en te drinken.
Langs akkers en door het bos lopen we terug naar Fürstenau. Ook vandaag zien we geen biergarten zodat we besluiten een pilsje te drinken in de camper. Onze beloning voor een wandeling van 14 Km.
Mary trakteert vandaag op Turks eten. Bij ‘Istambul’ kopen we 2 porties Kebab menu en nemen dat mee naar de camper. Het smaakt heerlijk.
We luisteren naar muziek, praten en drinken. We gaan niet al te laat naar bed. De gravin zwaait en sluit de gordijnen van haar slaapkamer.