Woensdag 4 mei 2022 - Van Balge naar Ankum.

4 mei 2022 - Ankum, Duitsland

Ook vandaag beginnen we de dag met een ontbijt van yoghurt, muesli, kruiden vergezeld door een paar koppen koffie. Mary gaat nog even douchen en ik pak alles in en zet alles vast voor de trip van vandaag. We vertrekken tegen elf uur. Zo’n 2 uur later zijn we op de camperplek in Ankum. Ik was al enige malen eerder op deze prachtige plek. We kopen verse broodjes bij de bakker aan de overkant en nemen de tijd om van onze lunch te genieten.
We doen onze rugzakken op en maken een rondje door het dorp. Eerst kopen we wat spulletjes bij DM. Dan bezoeken we de indrukwekkende dom en wandelen een rondje om meer. Er lopen tientallen ganzenpaartjes met jongen. Mooi om te zien. We kijken of we ergens een biergarten zien maar die vinden we niet.
We lopen terug naar de camper een halen Weizenbier bij de Lidl en richten onze eigen biergarten in. Het avondeten voor vandaag is een vegetarisch stoofpotje met Zweedse gehaktballetjes. The best of both worlds. ;-)
Ook deze avond brengen we weer door met muziek, een drankje, een snackje en met elkaar praten. 4 maanden geleden stond ik ook op deze camperplek maar was ik alleen. Wat is het fijn om hier nu samen te zijn!