Zondag 31 juli 2022 – On the road again. Naar Laar.

1 augustus 2022 - Laar, Duitsland

Mary is 5 dagen vrij een het lijkt fijn weer te worden. Daarom gaan we weer een paar dagen met de camper op pad. Haar trein komt om 18:45 uur in Almelo aan. Op zondag is er geen bus naar Aadorp. Daarom haal ik haar met de camper van het station af. Fijn om elkaar weer te zien! We rijden eerst even terug naar huis. Mary gaat nog even douchen omdat ze direct van haar werk komt en ik doe alle ramen en deuren van het huis dicht en op slot.
Een half uurtje later vertrekken we. We rijden via de N36 naar de ‘Witte Paal’. Vervolgens langs Hardenberg een door Gramsbergen naar Laar. Bij dit dorp verlaat de Vecht Duitsland om vervolgens in Holtheme Nederland binnen te stromen.
We zijn rond acht uur op de camperplek in Laar. Daar is nog voldoende plek. Nadat we ons geïnstalleerd hebben begint het te regenen. Wij zitten gezellig binnen en genieten van muziek, het tikken van de regen op het dak en van elkaar.

Onze huidige locatie is hier te zien.