Dinsdag 14 maart 2023 - Urbanova: Gewoon van alles en niets.

14 maart 2023 - Urbanova, Spanje

Uit bed en onze vaste dingen doen.
Ik heb bij de Chinese winkel in Agost een tube 2-componentenlijm gekocht om de case van mijn iPad te repareren. Die iPad heb ik via Marktplaats gekocht en is zes jaar oud. De Logitech Keyboard hoes begint wat gebruikssporen te tonen. Met wat stukjes plastic en de 2-componentenlijm wil ik dat proces stoppen. Een mooi klusje wanneer je tijd genoeg hebt.
Ik heb ook nog veel drone filmpjes. Die moeten uitgezocht worden en gesorteerd worden. Ook daarmee ben ik zo weer een uurtje verder.
Verder mail ik nog wat met Insta-360. Mijn bestelling is niet bij Martin’s postbus afgeleverd maar nog ergens bij een distributiecentrum waarvan we het adres niet weten.
Ondertussen kijken we uit over zee. De richting in welke de vliegtuigen landen en vertrekken wisselt vandaag een paar keer.
We eten 2 van de 4 Berliner bollen. Ze zijn lekker! Nu zijn er nog 2 over. We bewaren ze zorgvuldig.
‘S-middags lopen we naar een natuurgebied tussen de camperplek en het vliegveld om een Geocache te vinden. Hoe we ook zoeken, we vinden hem niet. De commentaren laten ook zien dat deze moeilijk verstopt is. Teleurgesteld lopen we terug, zetten onze campingstoelen buiten en genieten van de zon. Het is een heerlijke temperatuur.
‘S-avonds maken we hamburger en Russische salade. Nog wat lezen en drinken en dan op tijd naar bed.