Dinsdag 24 januari 2023 – Senija: Een dagje uitrusten.

24 januari 2023 - Senija, Spanje

Vannacht is het gaan regenen. We konden het dakluik boven het bed op tijd sluiten zodat alles droog bleef. Wanneer we rond half negen wakker worden regent het nog steeds. We drinken koffie en ik schrijf het reisverslag. Mary maakt een fruitige smoothie voor ons. Langzaam wordt de regen minder en wordt het droog. Wanneer we Daniëlle buiten zien komen feliciteren we haar met haar verjaardag. En Martin natuurlijk ook.
Later in de morgen gaan we met ons vieren naar Benissa om een cadeau voor Daniëlle te kopen. Een schildersezel voor haar creatieve activiteiten. Het ding is zo groot dat ze ons eerst terug moeten brengen voordat ze de ezel op kunnen halen. Doch eerst gaan we nog even naar de Lidl om boodschappen te doen.
Het is een koude dag. ’s-Middags komt de zon nog wel af en toe tussen de wolken tevoorschijn. Maar het is niet echt een dag om naar buiten te gaan. Ik ga oefenen met mijn nieuwe film montage programma en maak een filmpje over onze wandeling door Brugge. Daarbij zie ik wat ik de volgende beter op moet letten. Toch wil ik jullie wel het resultaat laten zien. Die staat bij ‘Video’s’ of is hier te zien. We kunnen gelukkig gebruik maken van de WiFi van Martin een Daniëlle!
Ook maak ik een paar ‘Animated maps’ om de eerste etappes van onze reis te laten zien. Ook die zijn bij ‘Video’s’ te zien.
Deze bezigheden kosten erg veel tijd en voor we het weten is het al avond! Mary bereidt gebakken aardappels met sla.
De avond brengen we door met lezen, praten en naar Spotify luisteren. Met natuurlijk een hapje en een drankje.
Het was een ontspannen dag. Na een slaapmutsje gaan we lekker slapen. Een fijn vooruitzicht dat we morgen niet verder hoeven te reizen!